LIFE HAPPENED

2012-09-04 0 KOMMENTARER
Lite sådär smått irriterad.

Jag lade ju ut ett foto på mina converse på tumblr och har lyckats skrapa ihop +6k notes och var glad. Hjärtade den på weheartit också där den har +500 hearts. Lite sådär småkul. Men konsekvenserna då? Bildstölderna såklart.
 
Bl.a så har en annan användare på tumblr postat den och fått ca 5k notes (tänk om jag hade fått alla de på min bild, hade då haft över 10k!) och DESSUTOM taggat den i "made by me".. men hallå? Jag har ju fotograferat den, haha? Har även hittat fotot i olika bloggar men det är väl ok då.
 
Låter som att jag bara bryr mig om notes, och så är det såklart inte (hehe) men det är inte kul när inte man själv får creds för något man har gjort. Är själv nogrann med det liksom... aja, antar att man får räkna med detta och får skylla sig själv? Eller? ....
 
Denna bild är det då alltså. Haha kul att ingen kommenterat det där lilla dammkornet på vänsterskon, är ju sjukt irriterande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0