Helginformation för att det är så intressant

2012-12-01 0 KOMMENTARER
 
min helg änsålänge:
 
+ sett på "the inbetweeners" med min mormor och skrattat //så absurt och bisarrt men så rOLIG // 
+ klagat på snön och frusit men innerst inne gillar jag den för liksom, pulka ju
+ vart halvsjuk och varit tvungen att inte träffa maria </3
+ lyssnat på en desperat elina i telefon och skrattat
+ ätit nudlar, because that is how i roll B)
 
saker jag borde göra innan helgen är slut:
 
+ knåpa på min engelska uppgift (orkar inte)
+ typ äta upp 3 år gammalt godis men orkar inte, jag är crazy
+ baka jojobullar mmm
 
saker jag borde sluta göra den här helgen:
 
+ lyssna på jonas brothers
+ sluta småäta kakor omg
 
hardrock.png

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0