Nyårslista 2012

2013-01-02 2 KOMMENTARER
Hehe. Går with da flow.
 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Började i Gymnasiet... eh... och mer massa! Provat på chokladfondue HEHE.


Har du några nyårslöften?
- Att göra detta år bättre än 2012... nej men ärligt talat, jag har inga... jag vet ju att jag ändå inte kommer hålla dom.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Oh my god, nej.

 

Vilka länder besökte du?
- Japan, Grekland och England

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
- HÅLLA PÅ OCH OROA MIG FÖR ALLTING! Suck och stön på mig själv.


Bästa minnet från 2012?
- Jag vet inte. Kanske när jag... alltså nej, jag vet inte. När jag fick biljetter till One Direction B) (alltså nej, det är inte det men jag kommer verkligen inte på något)

 

Bästa köpet?
- Jag köper aldrig saker.... Jag har bara köpt mat och godis... jag kan har råkat köpa för 1000:- på en månad men det är en hemlis i så fall. Men okej, Vitamin Well Lemonade var en riktig höjdare!

 

Vad spenderade du mest pengar på?
- ÄLSKADE MAT<3 och presenter.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Det är väl klart. Synd bara att jag är så dålig på att komma på sånt på rak arm.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Som jag brukar vara.


Favoritprogram på TV?
- Nej.

 

Är det något du sakna 2012 som du vill ha år 2013?
- Money money money... åh, jag vill ha ett husdjur!!!!!!!!

 

Vad ser du mest framemot med år 2013?
- Konserter heheuehueheueh. 

 

Vad ser du minst framemot med år 2013?
- MIN SJUTTONÅRSDAG ÅH NEJ


Kommentarer
Postat av: Julia

Du var också på Uppcon för första gången!
Och såg Nicki Minaj live!

Svar: VARFÖR MINNS DU MER ÄN MIG
Karolina Ramirez

2013-01-07 @ 15:05:23
Postat av: Johanna [foto]

svar: Tack så mycket! :)

2013-01-07 @ 18:48:06
URL: http://johannafyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0