Kellogg's Mix Master

2012-07-29 1 KOMMENTARER
Ja här sitter man ju och har inget liv. Städade och la saker i min nya byrålåda och hittade en skum CD skiva som jag stoppade i datorn för att kolla vad det var... (det var inte gömd porr eller något annat läskigt thank god)
 
Men däremot var det ett nördigt spel, HAHAHAH jag skrattar för tusan på riktigt för det var så tråkigt och sämst men så underbart underhållande för en lättroad person som jag :'D
 
Skivan kommer från ett flingpaket (är det bara jag som kommer ihåg när det ALLTID var spel med i flingpaket?! Hade så himla många spel!)
 
Nåja, det enda man gjorde i spelet var att va DJ för hur länge man nu ville. Så nu känner jag mig fett cool, värsta DJ:n ju. Jag är så cool, förstår inte.
 
VARFÖR HAR JAG INGET LIV

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAH VAD UNDERBART <3

2012-08-25 @ 00:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0