Oups

2012-10-14 1 KOMMENTARER
Kom precis på att jag har idrottsteoriprov på tisdag och här sitter jag och gör absolut ingenting... ojojojojoj. Aja, ska fortsätta göra ingenting, wish me luck!
 
Har myst med Maria, kollade på filmen Looper (den var bra och ungen i filmen funderar jag NAGA JOLOKIA  på att adoptera) och så har vi kollat på Avatar, spelat Mario Kart och ätit nudlar (MARIA NUDLARNA VAR FANTASTISKA). Jag fick även pröva hennes peruk och OJ OJ OJ VAD ANNORLUNDA HAHAHAHA!
 
wapanes
och nej bilden är inte seriös kthxbye

Kommentarer
Postat av: Julia

omgz om du klipper håret sådär kort på riktigt så kommer du att få värsta afron ju

OCH HAHAHAHA VARFÖR ÄR DET EN LITEN BILD PÅ EN CHILLI?

Svar: HAHAHAHAHAH true true HAHAHAHAHAAH afro <3för att NOGA JOLOKIA ÄR VÄRLDENS STARKASTE CHILI
Karolina Ramirez

2012-10-15 @ 21:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0