ÅTERKOMMER

2013-01-08 2 KOMMENTARER
Två konstiga osammanhängande bilder som beskriver hur jag känner just nu.
Allt är bara så knasigt och jag vet inte vad jag vill och jag vill bara titta på animes hela dagarna och äta blod....apelsiner. Jag hatar att vara i den här sortens period (japp, allt går i perioder för min del) och just nu vet jag inte riktigt vad jag tycker om och det är så förvirrande. Jag måste i alla fall börja fota mer men det är så jobbigt att kånka på min gamla skruttkamera och ta upp den ur väskan. Vaffö ä ja' än sån latmask.

 

Kommentarer
Postat av: Julia

Vi kan kolla på en Narutofilm någon gång snart, dom äger faktiskt.

2013-01-10 @ 21:17:13
Postat av: E L L I N E T T

hejhej! delta gärna i veckans blogg! utser en vinnare på tisdag 15/1 ! :)
http://ellinett.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2013-01-13 @ 10:37:52
URL: http://ellinett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0