Birmingham (???)

2012-10-03 1 KOMMENTARER
Min mamma har nu bokat flygbiljetter till Birmingham, Englands näst största stad. Buhu, jag ville ju åka till London (beacuse you know, LONDON) bUT IT WILL BE gOOD I KNOW. Yeeeeeehh. Yeeeeeeeeh. Ska feeeestaaaaa (med mat (inkluderat godis))
 
Ska handla finfina grejjor på;
  • Forever21
  • David & Goliath
  • Claire's
  • UNIQLO
  • OCH VAD NU DET FINNS DÄR ALALALA
Vill visa bilder från när jag var i London för exakt 238473 år sedan men minneskortet har flygit sin kos och gömt sig någonstans så istället kommer en väldigt mycket irrelevant bild från Grekland som egentligen inte har någonting alls med det här inlägget att göra.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

I SAID WHAT WHAT IN THE BUTT, OMGZ jag är avundsjuk Birmingham det finns ett universitet där.

Svar: DON'T BE<3333
Karolina Ramirez

2012-10-15 @ 21:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0