20120322

2012-03-22 1 KOMMENTARER
43433
Det här blir en kort berättelse... men anyway.
En gång för inte så länge sedan ville en flicka(det vill säga: JAG) gå av på sin station men den förbannade bussen åkte förbi hennes station... jaja, hur som helst, flickan(jag) ropade "URSÄÄÄÄÄKTAAAA" och bussen stannade mitt i vägen och hon(jag) fick hoppa av lite smått generad. Det här har hänt minst 4 gånger, och alltid samma station!
Hoppas ni riktigt njöööt av min fantastiska berättelse. SEE YA NEXT TIME I KAROLINAS BUSSÄVENTYR!

Kommentarer
Postat av: Elina

jag borde kommentera mer på din blogg.



ASHAHAH de händer mina grannar hela tiden...

2012-03-25 @ 15:04:52
URL: http://elinasglassbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0