MEN VEM ÄR JAG DÅ? ~ OM MIG ~

1996-04-26 0 KOMMENTARER
Tjo hoppsan! Karolina här, men jag blir väldigt gärna kallad för Karro (ev. Lina eller Fluff) eftersom folk har en tendens att annars kalla mig för Karoline.. Ugh. Jag ska till hösten börja i ettan på gymnasiet vilket oftast betyder att man är 16 år. Jag bor i Stockholmstrakterna med min mamma och lillebror. Jag är den typen av person som hellre sover än tar över världen... vadå lat? Jag är ju bara... chill. Typ. Jag förstår knappt varför jag ens skriver det här, för förmodligen bryr sig ingen men åh whatever. Kul att läsa för barnbarnen ju.
 
Jag är socially awkward. När jag skämtade och sa till min mamma att jag skulle bli en s.k "bloggdrottning" föreslog hon att min blogg skulle ha titeln "En blyg flickas vardag"... Tack kära mor. Jag är dock VÄLDIGT jobbig och högljudd när jag är med "rätt" personer... höhö.
 
Om man skulle beskriva mig med tre ord skulle det vara "Sova, äta, skratta".
 
 
Trackback
RSS 2.0