Frågor de Petra~

2012-03-21 1 KOMMENTARER
Fick två frågor rån Petra utan blogg, tänkte besvara dom i ett inlägg :D

423243423
Först & främst, tack! ♥ Jag blir jätteglad, och det ger mig mer motivation att fotografera navelludd... (okej, skriver bara så för att se om någon faktiskt läser det här och reagerar på det EHEHE)

Och för att besvara frågorna, jag fotograferar med en Canon EOS 450d, aka min söta bebis Herbert. Jag äger två objektiv; ett standard (18-50mm) och ett 50mm 1.8. Dom är helt okej. Mitt nästa köp vill jag ska bli ett macroobjektiv.

Hur många ställen jag har varit på...? Deifniera "ställen" :) pratar vi om ställen överhuvudtaget så blir det endast ett ställe och det är min apa Urkel's navel. Pratar vi om typ länder så har jag varit i Danmark, Finland, Chile, Thailand, Egypten, U.S.A, Spanien (inkl. Mallorca & Kanarieöarna), Italien, Frankrike, England, Japan och Tyskland i typ 3 timmar, så det borde räknas! D:


Kommentarer
Postat av: Linnea

Fin blogg! :)

2012-03-21 @ 22:00:29
URL: http://linneagranbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0