UPPCON XII

2012-06-19 1 KOMMENTARER
3
JAG HAR TRÄFFAT CHEWBACCA! Life completed.

Det var alltså några söta bilder från UppCon XII där jag har befunnit mig denna helg! Det var mycket trevligt och intressant. Jag hade sån tur också att jag hade bra sällskap. UppCon är ett konvent som är inriktat på östasiatisk kultur osv. Mycket manga, anime och nudlar alltså. Folk cosplayar även, alltså att man i stort sett klär ut sig till någon karaktär från förmodligen en manga eller anime (dock så cosplayade folk även Halo snubben, Zelda & Link, Sherlock Holmes, Harry Potter osv).

Haha, när vi på lördagskvällen gick mot våran sovsal så gick vi förbi några fulla ungdomar som ropade efter oss
"SKAFFA ETT LIV!" det var lite småkul. Vi skrattade och ropade tillbaka typ "TACK FÖR TIPSET!".. oh god.

Kommentarer
Postat av: nicole

Jag vill oxå träffa chewbaca ! :D awsome!

2012-06-19 @ 17:25:08
URL: http://blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0