Holding on

2012-08-08 1 KOMMENTARER
Höhö, hej där. 
Idag var jag hos optikern och fixade linser! Känns sjukt konstigt + ser så naken ut! lolololol. 
Det var det stora äventyret jag gjorde idag (okej, köpte en bikini men hur kul är det... öhö)
 
Haha, för några dagar sedan var jag uppe sent och kollade runt och så såg jag att skorna jag har suktat efter ett tag fanns i min storlek akjsakshdasjkdh så gick och väckte mamma klockan två på natten så jag kunde beställa hem dom! (FÖRLÅT MAMMA, DU ÄR BÄST!)
 
Skulle dock inte förvåna mig om dom är i fel storlek eller något sånt, suck.

sneakers Converse ALL STAR SEASONAL OX Turkos 
COME TO MAMAAAA

Kommentarer
Postat av: S O F I A

:O :O :O :O :O Vad snygga skor!!!! :O

2012-08-10 @ 01:49:15
URL: http://bananskalet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0